🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار عطاالله حبیب یار

 

((کاندید مردم ما باید رسیده باشد

چهارپاره

خوانش: 25

سپاس: 1

عشق آتشين

دوست دارم اندر عشقت اي گل زيبا بسوزم

غزل

خوانش: 46

سپاس: 2

 

عالی چشم و روی دوستان بوده است،

سایر

خوانش: 45

سپاس: 2

 

در دیار بینوایان عید از ما رو گرفت

خوانش: 59

سپاس: 2

 

الوداع ای ماه عزت الوداع

سایر

خوانش: 46

سپاس: 2

 

شاد و خرم ، سبز باشی چون بهار

خوانش: 40

سپاس: 2

 

شمشیر جهل و قساوت ، فرق قرآن را درید

خوانش: 42

سپاس: 2

 

پاک باش و خاک باش و مهربان

خوانش: 48

سپاس: 2

 

همچو زلفت روزگارم را پریشان و سیاه

سایر

خوانش: 186

سپاس: 0

دوبیتی

خوانش: 236

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

پا برهنه در پیت گردش در این دنیا کنم

خوانش: 260

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

گفت، می خواهم مرا باشی غلام گفتم به چشم

خوانش: 270

سپاس: 1

 

یا الهی حفظ می دارم ز مکر و شر شیطان الرجیم

تک بیت

خوانش: 185

سپاس: 1