🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عطاالله حبیب یار
تاریخ تولد: 1403/01/23
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

ما راز دل خویش به بیگانه نگوییم

آخرین اشعار عطاالله حبیب یار

عشق آتشین

عطاالله حبیب یار 02 اردیبهشت 1403

عشق آتشين

دوست دارم اندر عشقت اي گل زيبا بسوزم

غزل

خوانش: 26

سپاس: 2

نگاه عالی دوست

عطاالله حبیب یار 23 فروردین 1403

 

عالی چشم و روی دوستان بوده است،

سایر

خوانش: 25

سپاس: 2

عید در غربت

عطاالله حبیب یار 22 فروردین 1403

 

در دیار بینوایان عید از ما رو گرفت

خوانش: 22

سپاس: 2

رمضان المبارک الوداع

عطاالله حبیب یار 19 فروردین 1403

 

الوداع ای ماه عزت الوداع

سایر

خوانش: 24

سپاس: 2

ای دوست!

عطاالله حبیب یار 18 فروردین 1403

 

شاد و خرم ، سبز باشی چون بهار

خوانش: 22

سپاس: 2