🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصلِ رسوایی

(ثبت: 234080) آذر 11, 1399 

در استقبال از خزان:

در خزان دیدم که گل در غصّه مُرد
چون تنش رنگ ِ حقیقت می گرفت
گلپرش می ریخت او از روی شرم
برگ ِ خود را روی عورت می گرفت

در خزان دیدم که خنجرهای سوز
جامه از جان ِ درختان می دَرند
اینک این مادینگان ِ عور را
سوی منزل های فحشا می بَرند

منزل ِ فحشا همان نیسان ِ سبز
منزل ِ آمیزش است یا سُپوخت
منزل نیسان برای هر گیاه
نقطه ی زایش اگر خود را فروخت

تن بده بر فصل ِ زایش تن بده
هرزه ی سبز ِ مقدس ، روسپی
برگ ِ سبزی که حجاب ِ جان ِ توست
می دهد بر جان ِ تو آسودگی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا