🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلق

(ثبت: 235441) دی 24, 1399 

فلق.
🍁🌾🍂🌿☘️🍃💐🌴

از فلک ، سـر می کشد ، بر تارک بُستان ؛ فلق

نقش دل ، می آفریند ؛ روی تاکستان ؛ فلق

می نویسد صفحه ای تاریک را ، نقشی سپید

ذره ذره ؛ نور می بارد به شهرستان ؛ فلق

عقل قادر نیست فهـم ، آنچه می بیند به چشم

شیر می ریزد ، که گویی، از چَم پستان ، فلق

سایبان شب بچیند ، آسمان ، تا زندگی

یاد ، آور می شود ، از رستم دستان ، فلق

وه چه زیبا هست رازی ، خاطری ، اٌمیًد وار

این که یعنی روز می آید بده ، بستان ، فلق

تک به تک خاموش می گردد ستاره ، ناگهان

آفتاب و روشنایی ، شرقی استان ، فلق

اندکی ، کردار می پیچد ، درون ،نظم فکر

رنگ می ریزد ، خراسان تا بلوچستان ، فلق

قله را پًر برف می سازد ، سپید و نرم و گرم

چرخش دامن سرازیر است، نخلستان ، فلق

زندگی ، آغاز می گردد ، خروس ، آواز شوق

ندبه می خواند ، برای مرغ کوهستان ، فلق

امین صباغ کلات🌱🌾🎋🍂🌿☘️💐🌴23.10.99

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    درودتان باد
    🌼🍁🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا