🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فکربه …

(ثبت: 2202) مرداد 22, 1395 

می دانی

گاهی لازم است

برای خودت

قهوه بریزی

و کنار پنجره

به ساختمان های شهر

نگاه کنی که

ارتفاع کدام یک از ساختمان ها

به دردت می خورد.

مینا امینی

مرداد ماه