🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فکر سودند یا زیان؟

(ثبت: 248885) تیر 8, 1401 

 

باد این روزها غزلخوان نیست

دشت همعهد جان باران نیست

آسمان هم… بله، نمایان نیست

فکر سودند یا زیان، این جمع؟

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 8, 1401

    سلام موفق باشید

  2. سیاوش آزاد

    تیر 8, 1401

    سلام نظر شریف:
    مدتی هست کز سروش دورم
    روی ابر کهن سوی نورم
    چند گام دگر بر خورم
    اه سروش آمد و شدم بیدار

    • سلام و درود، خدا قوت
      خوب است و می توانید سروش های بهتری هم بسرایید.
      جای امید هست به فضل خدا

  3. مسعود آزادبخت

    تیر 8, 1401

    سلام و احترام جناب رضاپور ادیب
    سروش زیبایی بود
    باد،باران آسمان،
    این جمع
    👏👏👏

    • سلام و احترام و تشکر از لطف شما جناب آزادبخت عزیز 🌹🌹🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا