🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک

(ثبت: 256162) بهمن 27, 1401 

سروش 1

 

روزها آمدند و رفتند و

به هوای دلت نشستند و

لب به لب، از لب تو گفتند و

عاقبت پیر شد بهانه ی دیر.

 

سروش 2

 

به هوایت بهار آمدو رفت

عالمی انتظار آمد و رفت

هرچه دل بی قرار آمد و رفت

کی به قصد وصال می آیی؟!

 

سروش 3

 

آمد و با خودش خبر آورد

عشق را هرچه بیش تر آورد

قاصدک، پیک پاک رؤیاها.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 27, 1401

    درودها استاد رضا پور ارجمند 👏🌾☘️🌿🌿

    نویسا باشید 🌹🌱👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      💐🌿🍃🌿🌿🌹🍃💐🌸

  2. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    به هوایت بهار آمدو رفت
    عالمی انتظار آمد و رفت

    هرچه دل بی قرار آمد و رفت
    کی به قصد وصال می آیی؟!

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1401

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃💐

  3. مهرداد مانا

    بهمن 28, 1401

    دومی را دوست تر داشتم
    من فکر می کنم اگر در آن مصرع غیرمقفی، همآوایی بیشتری با سایر مصاریع باشد ، جبران عدم حضور قافیه ممکن خواهد شد . در واقع با سروشهایی که از شما و دوستان خواندم به این نتیجه رسیدم که چند مصرع دارد که ارتباطشان با قافیه است و یک مصرع نیز تنها از بعد معنا به دیگر مصاریع ملحق شده است . و این اتفاق زیبا بیشتر در دومین قطعه رخ داده است .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا