🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک

(ثبت: 267266) بهمن 3, 1402 

 

قاصدک نالید و گفت:
زندگی این روزها مشکل شده.
آرزو در گوشه ای
عزلت نشینِ دل شده.

خوب میدانم چرا

چون به هنگام عبور از “مرزِ” ظلمت
شحنه ای
دست در جیبِ لباسِ اعتقادش میبَرَد.
سازِ ناکوکی بیابد
بی امان
قلبِ پاکش میدَرَد.
طفلکِ بیچاره حق دارد بماند در نهان…

کوله بارِ حسرتش را زد به دوش

با نگاهی خسته پرسیدم
کجا؟
گفت:
آنجایی که هیچ ” مرزی ” نباشد در میان…

دست در دست نسیم
رفت سویِ آسمان…

 

حمید گیوه چیان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام‌و‌درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

    • حمید گیوه چیان

      بهمن 3, 1402

      درودها جناب خراسانی بزرگوار
      سپاس از حضور پرمهرتان
      مهرتان ماندگار🙏🙏🙏❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا