🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این حوالی…

(ثبت: 269557) اردیبهشت 17, 1403 

 

یک طرف واژه ی زن
یک طرف واژه ی مرد
بِینِشان فاصله ایست
که به تدریج آنرا
علفِ هرزِ تفاوت پُر کرد…
وقتِ آنست که با دستِ خِرَد
واژه را از تنِ ماهیّتمان برداریم
ساکنِ وادیِ آگاهی و بینش بِشَویم
و در آن آبادی
هر غریبی که سراغی از زن و مرد گرفت
نشناسیم واژه ها را
و بگوییم که ما
این حوالی فقط (انسان) داریم…

حمید گیوه چیان

 

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 17, 1403

    درود جناب گیوه چیان
    قلمتان نویسا 🌹🌹

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 17, 1403

      درود و سپاس از تشریف فرماییتان
      حضورتان مایه ی مباهات و دلگرمی است.
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 17, 1403

    این حوالی فقط (انسان) داریم…

    درود بر شما
    خیلی زیباست🌷

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 17, 1403

      درود بر بانو ایرانپور فرهیخته و ادیب که حضورشان همیشه خیر و روشنی و برکت است.
      سپاس بیکران مرا پذیرا باشید.
      مهرتان ماندگار🙏🙏🙏

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1403

    یک طرف واژه ی زن
    یک طرف واژه ی مرد
    بِینِشان فاصله ایست
    که به تدریج آنرا
    علفِ هرزِ تفاوت پُر کرد…
    وقتِ آنست که با دستِ خِرَد
    واژه را از تنِ ماهیّتمان برداریم
    ساکنِ وادیِ آگاهی و بینش بِشَویم
    و در آن آبادی
    هر غریبی که سراغی از زن و مرد گرفت
    نشناسیم واژه ها را
    و بگوییم که ما
    این حوالی فقط (انسان) داریم…

    درودها بر استاد گیوه چیان🌹

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 17, 1403

      هزاران درود استاد
      سپاس از محبت و بذل توجه حضرتعالی به این حقیر.
      بسیار بسیار ممنونم از تشریف فرماییتان.
      در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏

  4. مهدی محمدی

    اردیبهشت 18, 1403

    سلام و عرض ادب قلمتان تابان

    • حمید گیوه چیان

      اردیبهشت 18, 1403

      درود بر آقا مهدی عزیز و نازنین
      سپاس بیکران بابت حضور سبز و پر مهرت.
      وجودت پر از خیر و برکت و روشنی عزیز دل🙏🙏🙏❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا