🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حمید گیوه چیان

 

یک طرف واژه ی زن

شعرنو-نیمایی

خوانش: 72

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

حمید گیوه چیان

سقوط

حمید گیوه چیان 14 اردیبهشت 1403

 

تکیه زده زمان، بر تختی از جنون

مثنوی

خوانش: 81

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

چشم انتظارِ صیدی از دریایِ افکارم_

بر رویِ تکّه کاغذی لم داده خودکارم

غزل

خوانش: 98

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

 

وقتی که پایِ آدم از روزِ ازل لغزید

خوانش: 83

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

حمید گیوه چیان

تصلیب

حمید گیوه چیان 04 اردیبهشت 1403

 

درست در لحظه ای که نیمی از مسیح

خوانش: 109

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

این منم، شاعرِ یک نسلِ پَلاسیده و زرد

غزل

خوانش: 155

سپاس: 10

تعداد نظر: 22

حمید گیوه چیان

گناه

حمید گیوه چیان 24 فروردین 1403

 

راست گفتی که گناه از “تو” نبود

خوانش: 133

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

 

سپاهِ پادشاهِ “شب” به سَروَرَش سلام کرد

غزل

خوانش: 115

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

 

پرده بر چهره ی ویران شده ی شهر بکش

غزل

خوانش: 145

سپاس: 9

تعداد نظر: 17

 

کشیده میخِ حسرت قابِ عکسی کهنه را بر دار

غزل

خوانش: 230

سپاس: 12

تعداد نظر: 28

 

از سوی تو هر دم به طریقی خبر آمد

خوانش: 135

سپاس: 8

تعداد نظر: 8

 

گفت در زیرِ قدمهای تو پهن است بهشت

خوانش: 151

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

1)

یک نقطه به یک فرفره بگذار و بچرخان

خوانش: 185

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

 

موسمِ یارانه شد، سهمِ عدالت رسید

خوانش: 114

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

کاش می شد به عقب برگردم

خوانش: 137

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

کوروش چه وقتِ خواب است؟ غم ریشه کرده، برخیز

خوانش: 212

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 2

 

به لب مُهرِ سکوت امّا به دل میلِ سخن دارم

خوانش: 213

سپاس: 10

تعداد نظر: 14

تعداد نقد: 2

 

تنِ عریانِ باغ از ترس می لرزید

خوانش: 193

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

من خدا را دیدم

خوانش: 132

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

 

نازنین، با من بگو حرفِ دلت

مثنوی

خوانش: 147

سپاس: 6

تعداد نظر: 6