🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک

(ثبت: 221007) دی 25, 1398 

 

شعر سبز (چندآهنگ) ی به نام قاصدک

قاصدک/
به دست باد/
پرپر می شود/
قاصدک به دست باد، پرپر می شود/
پر… پر… پر… می… شَ…/
اما/
بی آن که باد بخواهد/
بی آن که باد بداند/
می شود به دست باد، قاصدک، زیاد/
می کشد چه نقش ها به هرچه یاد/
قاصدک/
سر به دار/
قاصدک/
ماندگار/
قاصدک….//

شعر سبز(چندآهنگ)، نوعی شعر نو در میانه ی سپید و نیمایی است که موزون تر از سپید است و چندآهنگ تر از شعر نیمایی (دارای چند بحر عروضی و قابلیت انتقال از حسی به حس دیگر برپایه ی تغییر بحر عروضی).

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. کاش من شعرشوم
    با دل آهنگ خودم
    یا که چون قاصدکی
    گره آهنگ خودم
    یاکه دردم سردم
    درافق همدردم
    به سراپرده ی
    خورشیدی گرم
    به لطافت چون ماه
    گره ازکار خلایق بدرم
    نه به نرمی ولطافت
    چون آب به صداقت
    چون آه… مه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا