🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قافله نور

(ثبت: 4580) مرداد 17, 1396 

قافله نور'میرسه از راه

ناله ی زهرا'میرسه گهگاه

میرسه از اشک'زمزمه و آه

میرسه از راه'ماه بنی عشق'با عَلَم شاه

عَلَم می کوبه بر زمین ای جانم

یَلِ بی بی ام البنین ای جانم

صدای زینب میرسه ای جانم

علمدارِ ما رو ببین ای جانم

علمدار ای جانم ابالفضل ای جانم

علمدار ای جانم ابالفض ای جانم

برق سرآبِ'منزل آخر

قافله سالار'شیر دلاور

حلقه به دورش'صَربُ صنوبر

آل پیمبر'آینه های'جمال حیدر

بنی هاشم همه حیدرَن ای جانم

همه دور علی اکبرَن ای جانم

مثل عباس ابن علی ای جانم

دل اربابُ میَبرَن ای جانم

علمدار ای جانم ابالفضل ای جانم

علمدار ای جانم ابالفضل ای جانم

عَلَم می کوبه بر زمین ای جانم

یَلِ بی بی ام البنین ای جانم

صدای زینب میرسه ای جانم

علمدار ما رو ببین ای جانم

علمدار ای جانم ابالفضل ای جانم

علمدار ای جانم ابالفضل ای جانم

(دفتر کایف)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا