🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاف قافیه

(ثبت: 235235) دی 22, 1399 
قاف قافیه

 

نازک خیالت
بر شیدایی شعرهایم
بی تابی می کند
هزار غزلی!
در تردیدم
باز با مستی نگاه
دعوتم می کنی
به قافیه آغوش

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 22, 1399

    سلام

    شعر شیدایی ست که اینقدر بر دل می نشیند

    درودتان

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. حسین شیرکوند

    دی 22, 1399

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا