🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرار زدگی

(ثبت: 242989) آذر 1, 1400 

 

غضب زده ام
کشورم را
به من برگردان !
جنگجوی دلتنگ !

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

نقدها
  1. درود و احترام لیلا بهمنی

    این کوتاه زیرخاکی نثار صفحه ی زیبایتان
    مرا به جنگ چکار
    نفس نکش !
    تفنگ دشمن تنگ گوشم
    می خواند
    محمدیزدانی جوینده”

    • درودها شاعر گرانقدر
      کوتاه زیبایی ست👌
      تفنگ دوست
      ُدرُست
      روبه روی من است
      صادق باشم
      مرا خواهد کشت

      بداهه : سالیز

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1400

    به که گویم
    که بُرد
    ایمانم
    سلام دختر شاعرم
    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. حسین شیرکوند

    آذر 2, 1400

    🌻🏵️🌻🏵️🌻🏵️🌻

  3. درود بیکران بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درودها شاعر دهنوی زیبا قلم
      به مهر نگریستید
      نوش نگاهتان🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا