🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرار

(ثبت: 229115) تیر 20, 1399 

 

هنوز قرار با تو
گویا
باید از ردیف بی قراری ها گذشت
تنها برای یک دقیقه علاقه است
که زیر این درگاه
حروف را
از غربال پوسیده ، هی می گذارنم
و به قناعت
ترانه هایم را
خلاصه گریه می کنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود
    زیباست استاد

    • بیژن شیخ زاده

      تیر 22, 1399

      درود بزرگوارم
      شاعر نیستم دل نوشته ومشق است
      پیش درامدی ناقابل تا چه پیش اید .
      امدم که بیاموزم به صادقت
      ارادتمند شما در پناه حق

  2. سلام و عرض ادب جناب شیخ زاده عزیز
    لب مریزاد جناب
    به سایت شعرپاک خوش آمدید
    🌹🌹🌹👌👌👌

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

    • بیژن شیخ زاده

      تیر 26, 1399

      درود جناب محمدعلی رضا پور بسیار از مرام و بزرگی شما سپاسگذارم،. تا بعد گذری بیشتر باشد و شناختی به صداقت
      من از شما بسیار ممنونم
      مهرتان بر چشم می گذارم
      ارداتمندتان الف شیخ زاده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا