🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قربانی

(ثبت: 2461) شهریور 25, 1395 

10 ذوالحجه بود
یادت هست
عید قربان میان آل سعود

ساعت 10 شدیم قربانی
نقشه ای بود شوم و شیطانی

حاجیان در میان جمع شلوغ
کشته هایی به دست آل سعود

هفتصد پیکر شریف از ما
کشته شد مثل ظهر عاشورا

فیلم ها لحظه لحظه گویا بود
کشتن عاشقی هویدا بود

عید قربان چقدر تنها بود
پیکری که میان گرما بود

دوم مهر
10 ذوالحجه
حاجیان له شدند با ضجه

احسان ظاهری (اهورا)
25 شهریور 95
#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    شهریور 26, 1395

    درود بر شما

    خوب بود

  2. علیرضا حکیم

    شهریور 26, 1395

    درود بر شما

    خوب بود

  3. علیرضا حکیم

    شهریور 26, 1395

    درود بر شما

    خوب بود

  4. طارق خراسانی

    شهریور 27, 1395

    سلام و درود

    احسان عزیز بسیار با ارزش است  و ماندگاری اش  حتمی ست .

    در پناه خدا 

  5. اله یار خادمیان

    شهریور 27, 1395

      باسلام و درود     جاودانه باشی    روح شهدای    مکه و منا شاد  باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا