🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرق

(ثبت: 259933) اردیبهشت 31, 1402 
قرق

قُرُق شکسته خاطره
بالا می رود
دیوار به دیوار خیالم را

صبرم آجر به آجر
فرو می ریزد

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا