🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قسمت دادم و نامرد… قسم خوردی تو

(ثبت: 6881) مهر 25, 1397 

بی وفا،پست،خدای هوس و اُردی تو
عاشق خیره سرت را چه بد آزردی تو
 
اختیارت که به دست دگران بود چرا
دائم از عشق سخن گفتی و دل بردی تو!!!؟

بر سر ماندن دل ،پای غم و غصه ی عشق
قسمت دادم و نامرد  قسم  خوردی  تو!!!

دل به طوفان زدم و ریخت به هم زندگی ام
ناگهان  محو شدی  وقت عمل  مردی تو…

تا به دست آورمت با همه کس جنگیدم
نقشه ات  باختنم  بود ، کلک  بردی  تو

رفته ای بی من و روزی همه جا می پیچد 
آه  مظلوم  اثر  کرده ، زمین  خوردی تو…

#محمدجواد_منوچهری