🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطره

(ثبت: 218334) آذر 4, 1398 

من قطره ای ناچیزم و پیوستم به
رودی که سرود یاد دریا می داد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظمت قطره در مسیر رود جانب به دریا ….

    دست مریزاد استاد

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌸

    همچو باران قطره ای هستم دلا
    با زلالی قلبِ رودی آشنا

    سمتِ دریایی روان جویا صدف
    قطره را تعلیم بخشد پُر بها

    ولی اله بایبوردی

    04 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا