🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمدعلی ساکی

 

رقم می زنم شرح حال خودم

خوانش: 442

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

در گوش دلم ساز بد آهنگ نزن

رباعی

خوانش: 256

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

کاش ای دل سرکش من آدم بشوی

رباعی

خوانش: 318

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

محمدعلی ساکی

نا اهل

محمدعلی ساکی 26 شهریور 1399

 

عمل همسو شده با میل نا اهل

دوبیتی

خوانش: 276

سپاس: 0

 

هم مشق مرا به جای من ننویسید

رباعی

خوانش: 275

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

محمدعلی ساکی

اشک

محمدعلی ساکی 11 شهریور 1399

 

وقت است در هر گوشه ای باران بگیرد

خوانش: 429

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

در خانه ی پرنور نبی همهمه است

رباعی

خوانش: 191

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

سروم و کی شکوه از حجم تهاجم می کنم

خوانش: 419

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

باز هم صدای آزادی

چهارپاره

خوانش: 283

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

پرم از بغض و داغ این ابر مرد

دوبیتی

خوانش: 245

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

شب یلدا شب شعر و ترانه

دوبیتی

خوانش: 212

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

در حومه ی نان و نام محدود شدیم

دور از خود و خشنودی معبود شدیم

رباعی

خوانش: 574

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

من قطره ای ناچیزم و پیوستم به

رودی که سرود یاد دریا می داد

تک بیت

خوانش: 210

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

با تکیه به شک اهل یقین خواهی شد

تردید نکن واقع بین خواهی شد

رباعی

خوانش: 441

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

گاهی کم و گاه یک نفس می خواند

آواز به میل همه کس می خواند

رباعی

خوانش: 392

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

بعد از تو فضای میهنم بارانی ست

وضعیت رودهای آن طغیانی ست

رباعی

خوانش: 389

سپاس: 1

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 1

در مدرسه از فناوری می گفتند

از رویش و از بار وری می گفتند

رباعی

خوانش: 353

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

محرم آمد و حی علی عشق

طنین هل من و لبیک یا عشق

دوبیتی

خوانش: 365

سپاس: 0

تبارم به فدایت یا اباالفضل

فدای یا اخایت یا اباالفضل

دوبیتی

خوانش: 325

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

محرم ماه سوگ آل طاهاست

نوای یا حسینم در تکایاست

دوبیتی

خوانش: 272

سپاس: 2

تعداد نظر: 2