🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به جای من

(ثبت: 231672) شهریور 24, 1399 

 

هم مشق مرا به جای من ننویسید
هم هر غلطی به پای من ننویسید

امروز مرا که خط زدید از دفتر
فردای مرا برای من ننویسید

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 24, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 24, 1399

    سلام

    زیبا ست

    درود بر شما جناب ساکی عزیز

    💐💐💐

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 24, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم🍃👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا