🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تمدار عشق

(ثبت: 232201) مهر 12, 1399 

 

رقم می زنم شرح حال خودم
مبادا شوم بی خیال خودم

هجا کرده ام خویش را بارها
به لحن الفبای لال خودم

نفس می کشم در فضای خوش
جهان بینی ایده آل خودم

رصد می کنم خنده ی ماه را
در این آسمان زلال خودم

برآنم به آهنگ غرس و هرس
شکوفا شوم در مجال خودم

زنم رج به رج روی تمدار عشق
نمای رسای سفال خودم

دوصد شکر ایزد که در آبسال
شدم باغبان نهال خودم

پرم از طنین صدای بهار
غزلخوانم و خوش به حال خودم

محمد علی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 12, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما عزیز گرامی
    بسیار زیبا و خاندنی سرودید
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مهر 12, 1399

    سربلند باشی
    پرم از طنین صدای بهار

    🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا