🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ نزن

(ثبت: 232153) مهر 11, 1399 

 

در گوش دلم ساز بد آهنگ نزن
از صلح و صفا بگو دم از جنگ نزن

حالا که زمین خورده ی عشقت هستم
بر آینه ی سینه ی من سنگ نزن

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 11, 1399

    👏🌹🌹🌹🌹🌹
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا