🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های محمدعلی ساکی

سلام

پس از مدتی دوری و فاصله خواستم درکنارتان باشم

خوانش: 334

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

بی تو دیدم صحنه ی جان کندم

با تو

خوانش: 581

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

در انباری  تاریک دل

       کبریت  کبر نزن

خوانش: 488

سپاس: 1