🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه

(ثبت: 6479) مرداد 30, 1397 

هی ابر می شدم من و باران نمی گرفت

باید شروع می شد و پایان نمی گرفت

تا سر به کوه و دشت و دمن می گذاشتم

شوریده می شد این سر و سامان نمی گرفت

دلدار را اگر چه، خرد بر گزیده بود؛!

هرگز به سینه مسند جانان نمی گرفت

وین درد جانگداز که در سینه ی من است

تا روز حشر فرصت درمان نمی گرفت

#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

نظرها
  1. Z .M

    مرداد 30, 1397

    درود برشما جناب زمانیان والامهر

    مثل همیشه زیبا و عالی

    دستمریزاد

    در پناه حق

    • رضا زمانیان قوژدی

      مرداد 30, 1397

      سلام و درود بیکران بر شما یانوی مهربان.

      لطف شما نسبت به من قابل تقدیره

      سرکار خانم زهرا میرزایی از شما بی نهایت سپاسگزارم.

  2. علی رفیعی

    مرداد 31, 1397

    سلام و درودهااستادزمانیان‌دوست گرامیم

    بسیار زیباست

    عیدسعید قربان مبارک

    در پناه خدا موفق و پیروز باشید

    • رضا زمانیان قوژدی

      مرداد 31, 1397

      بیکران درودتان باد سرور ارجمندم استاد رفیعی نازنین.

      عید بندگی خالصانه بر شما که بنده ای مخلص هستید مبارک باشد.

      سپاس از محبتتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا