🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه123

(ثبت: 4831) مهر 3, 1396 

رویدادی دگر
شب و نادانی
روز و غفلت
خواب شبانه تو
بیداری من

تو
درخشان در برابر خورشید
من
جستجوگر کاشانه زراندود تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):