🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه152

(ثبت: 5242) دی 6, 1396 

زمزمه
نوا
نجوای تو می پیچد در گوشم
استاده بر پای
تن تسلیم جادو می کنم
خوابگرد
بی خویشتن
ره  کوی تو پیش می گیرم
باداباد
هرچه پیش آید خوش آید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):