🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه171

(ثبت: 5540) اسفند 1, 1396 

جیرجیر چرخ کالسکه
غیژغیژ اتاق فرسوده آن
شیهه خسته اسبان پیر
سرفه های خشک سورچی از تنباکوی ناب
بلیط یک سره در مشت
 گرگ و میش هوا می پایم
باشد
باشد روز نزدیک
او نزدیکتر شود
پیجوی ننه سرما می روم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):