🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه172

(ثبت: 5541) اسفند 1, 1396 

مشت می کوبد بر آینه
تندیس نور می شکند
جهان بر سودا نهاده
غرق غفلت ثانیه و دقایق
تاوان روزگار بهای مشتی ابهام کرده
مغبون و ورشکسته
هیچ در انبان  ندارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):