🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه174

(ثبت: 5544) اسفند 1, 1396 

از ره رسید
گرد بر شانه و دست و پای
شوخ  چهره
تبسم بر لب
طالب پیاله ای آب
نوشید و نوشید و نوشید
قاصد بود و انبان طومار در دست
سهم خویش ستاندم
سر به ره گذاشت
اجل چه پر کار و خسته بود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):