🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه181

(ثبت: 5551) اسفند 1, 1396 

چون آتش گل بر دامن
چشمهایم
همسان آب سرد و گوارا
دست هایم
سبک بسان نسیم
 پاهایم
  سرود می خوانند     
بی نی و دف
بی تار و تنبور
قامت تو زیر سایه نارون پیداست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):