🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه191

(ثبت: 5661) اسفند 16, 1396 

رعشه بر تن
بی حواس
خود فراموش
کور چشم جهان خویش می شوم
می هراسم از شهاب چشم هایت
هنگام و هنگامه دیدار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):