🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه196

(ثبت: 5749) فروردین 10, 1397 

چشم هایش خندید
ابروانش گره در گره
لب هایش غرق زمزمه
دست هایش به رعشه رقصان
پایش سست
افتاده در دام بلا
مبتلا
گرفتار شد
شه مرغی صید کرده ام
خوش آواز
رنگارنگ
مغرور دستاورد خویش
پای می کوبم
پای می کوبم بر سر اندوه و ماتم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):