🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه197

(ثبت: 5750) فروردین 10, 1397 

حلال تر از هرچه حرام
مهری میان دو فنجان قهوه
بوسه ای در هلهله خیابان
آغوشی میان دو رکعت نماز جماعت
میان مرثیه ای خونین خطبه عاشقانه خواندن
پروردگار من اینجاست
خدای تو کجاست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):