🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه201

(ثبت: 5754) فروردین 10, 1397 

خیش بر گرده
رد تازیانه بر پشت
پی جوی گنج بر دشت
بی بهره
آزرده
روز پس شب
شب پس روز
دل به لقمه رویایی سپرده ایم
بسان اسب دهقان
باشد
باشد شبانگاهی غرق مهتاب تاخت زده
سیاووش
رستم خویش یابیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):