🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه202

(ثبت: 5756) فروردین 10, 1397 

پرخاشگر
خشمگین می شوم
 بارش آغاز می شود
یک سیلی در پس سیلی دگر
سیلی مواج از سیلی های مهر
صورت سرخ
چشم ها دریده
مغز در تراوش هورمون های شوک
چشم هایت سیلی می نوازند چهره احساس های خفته را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):