🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فاطمه گودرزی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: کرج عظیمیه
بیوگرافی:
آخرین اشعار فاطمه گودرزی

اشک

فاطمه گودرزی 23 اسفند 1398

 

اشک را میشناسی؟ اشک شوق یا اشک نا امیدی

سپید

خوانش: 237

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

موج نو

فاطمه گودرزی 24 تیر 1398

باز طوفانی شدی

باد غرورت میرسد

خوانش: 276

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

میترسم

فاطمه گودرزی 23 تیر 1398

به تن مرده ی من با تنفس دادی

سخن از عشق نبود از نفست میترسم

خوانش: 749

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

خواب دیدم

فاطمه گودرزی 22 تیر 1398

خواب دیدم کوکی نو پا شدم

غرق در آغوش و بی پروا شدم

خوانش: 425

سپاس: 1

سکوت

فاطمه گودرزی 21 تیر 1398

سکوت و بی مهری دلم را به نزدیکی پرتگاه نا معلومی کشاند

این اولین پل صراط زندگیم نیست و آخرینش هم

خوانش: 318

سپاس: 2

تعداد نظر: 4