🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه203

(ثبت: 5757) فروردین 10, 1397 

گام در کنار گام
هوس را یله کردند
همزاد شور و مهر
تمنای برادری داشتند
به شهوت حکم راندی
مقهور
دلشکسته
 دست در خون شستند
عبرت دیگران ساختی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):