🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه204

(ثبت: 5758) فروردین 10, 1397 

بازماندگان
بی قرار
پریش افکار
خنج می زنند بر روی
کاروان بخت
اقبال
سروری
پیش می رود مقصد را
تاوان هزینه به نیرنگ
فریب
چاپلوسی نداشته
بیابان حسرت به تشنگی نشسته اند
نیم امیدوار
نیم مشکوک
باشد
باشد استخوان ایشان شناسایی
ژنتیک اندیشه آنان
شناخته
محسوس
 فراگیر شود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):