🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس خیالم

(ثبت: 223527) اسفند 17, 1398 
قفس خیالم

 

مگر
از زمین
چه شنیدی
که اینچنین
به
مرگ اعتماد
کردی
و تا همیشه
در قفس خیالم
پرنده شدی

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    یاد طوطی و بازرگان افتادم

    راه رهایی را پیدا کرد

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب شریبی مهر آفرین

    زاد روز مولود کعبه مبارک

    تقدیمی : 🌸

    مرگ را نابود ، با جسمی فنا
    پهن دامی را به مرگی تا بقا

    طعمه جسمی را به مرگی چون نشان
    روح ، بیرون از بدن ، تن را ، فدا

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

    • حامی شریبی

      اسفند 18, 1398

      عطر حضورتان هوای
      خوب تازگی ست
      میلاد با سعادت امام مهربانیها و روز بزرگداشت پدر را به استاد بزرگمهر جناب بایبوردی گرامی تبریک و شادباش عرض میکنم
      درپناه
      خدای خوبیها 💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا