🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قندپهلو

(ثبت: 260843) خرداد 24, 1402 
قندپهلو

میان روز مرگی ها
دو لیوان چای
به طعم شیرینی لبخندت
که پهلو بزند
به تمام قند پهلوها
برایم کافی است
عطر لب هایت را می خواهد
تا دم بکشیم
در گداختگی یک زندگی

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 24, 1402

    درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا