🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قوز بالای قوز

(ثبت: 219348) آذر 22, 1398 

قوز بالای قوز

ای که نان را میخوری با نرخ روز
حق خوری از کارگر یا پینه دوز
شب چگونه سر به بالین می نهی
ای وجودت قوز شد بالای قوز

……..حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. قوز بالا قوز

    ضرب المثل زیبایی…

    مشکلاتی لا ینحل چه انفرادی یا اجتماعی…

    دست مریزاد استاد رضائی ارجمند

    رطب خورده افرادی که منع رطب می کنند …

    چه باید گفت : استاد…

    گویا و روان با پیامدهای اجتماعی …

    چیزی که عیان چه حاجت به بیان …

    تقدیمی : 🌸

    قوز بالا قوز افرادی دلا
    مُد بشد در دارِ دنیا هر کجا

    نان خوری با نرخ روزی بس گران
    فکرِ نانی را کنی ، روزی تو را

    ولی اله بایبوردی

    22 / 09 / 1398

    🍃🌷🌸🌷🍃

    • سلام به شاعر توانمند استاد بایبوردی عزیز

      به قول امروزی ها
      معرکه ای استاد

      به زیبایی بداهه ای زیبا را مهمونمون کردی

      درود برشما
      و ممنونم از حضور پر ارزشتان

      سلامتی و تندرستی شما را از خداوند خواستارم
      یا علی ع🌺🌺🌺

  2. آذر 22, 1398

    👏👏👏👏👏🌿

  3. علی معصومی

    آذر 22, 1398

    👏👏👏👏👏🌿

  4. سپیده طالبی

    آذر 23, 1398

    بسیار زیبا و حق گوی
    درودتان باد جناب استاد گرامی🌺

    • سلام خواهر بزرگوار مهر بانو طالبی
      افتخار است حضور با ارزش شما
      سپاسگزارم
      🌺🌺🌺

  5. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای رازلیقی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا