🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لافِ عشق…

(ثبت: 210824) خرداد 26, 1398 
لافِ عشق…

« به نام خدا »

رازِ دل را از نِگاهِ مَست خواندن مُشکل است !
با دو خط منظور را واضح رساندن مشکل است !
هَر کسی دَم میزند از عاشقی آگاه نیست …
لافِ عشق آسان و پایِ عشق ماندن مشکل است !

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):