🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند میزنم

(ثبت: 222202) بهمن 21, 1398 

 

لبخند میزنم مثل روزای قبل
قبل رسیدنش تو اون هوای سرد
لبخند میزنم گر چه تموم شهر
دیدن غم منو تو اون روزای زرد
لبخند میزنم خیره م به روبرو
خیره به رفتنش به جای پای او
لبخند میزنم خیره به راهی ام
راهی که پیش از او، راهی که بعد از او
لبخند میزنم به بودن کمش
به قطره قطره ی اشکای سر به زیر
لبخند میزنم، کوره چشام ولی
امید من شده این دیدنای دیر
لبخند میزنم به زخم های دل
زخمی که میزنه چاقوی تهمتش
لبخند میزنم، من خیره سر شدم
بازم که عاشقم با عطر پیرهنش
لبخند میزنم من زیر و رو شدم
من در بدر شدم بازم نگام به در
لبخند میزنم به راه پیش رو
خیری نداره عشق،سر تا به پا که شر
لبخند میزنم با حسرتای قبل
دلخوش به بعد از این دلخوش به بودنش
لبخند میزنم بازم به آینه
دروغه بعد از این رویای موندنش
لبخند میزنم من دل نمیشکنم
من بد نمیشمو این قصه ی منه
لبخند میزنم بخشیدم این دلو
این دل که بعد از این هم غصه ی منه
لبخند میزنم تو این سکوت و درد
بازم تو این سرم حال و هوای عشق
لبخند میزنم به راه پیش رو
این دل هوائیه در جست وجوی عشق
.
#مژگان_عزیزی_
#شعر
#پروا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا