🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز

(ثبت: 217610) آبان 16, 1398 
پرواز

روحم،
که کالبد بی جانم آرزوست…
یادم بده…
تو!
جرات پرواز را…

مژگان(پروا)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 16, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آبان 16, 1398

    سلام بر مژگان عزیزم

    چه روز زیبایی ست
    وقتی دیدم به پاک قدم رنجه فرموده اید از خوشحالی در پوستم نمی گنجیدم.
    خیلی خیلی خوش آمدی 🌿🌺🌿
    خیر مقدم مهربانوی گرامی🌹
    در کنارت پرواز می کنیم و از تو پرواز را خواهیم آموخت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    درود مهربانو
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐❤️

  4. ژیلاراسخ

    آبان 16, 1398

    🍃💐

  5. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

  6. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    زیباست مهربان بانو
    درودها تقدیمتان🌺

  7. درود بانو عزیزی زیبا سرودید
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید و برقرار🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا