🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مژگان عزیزی

 

#ترانه

ترانه

خوانش: 300

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

لبخند میزنم مثل روزای قبل

خوانش: 261

سپاس: 2

چهارپاره

خوانش: 289

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

دشمنان دور تنم نعره مستانه زدند

قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند

خوانش: 732

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

روحم،

که کالبد بی جانم آرزوست…

خوانش: 356

سپاس: 3

تعداد نظر: 7