🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبِ جان

(ثبت: 243296) آذر 13, 1400 

 

در عشق
آنگاه که
جانی به لبی می رسد
دیگر چه نیاز
به رسیدنِ
آدم به آدم است

 

✏لیلابهمنی(سالیز)

 

 

 

 

نقدها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 16, 1400

    زنده باد!
    در چند کلمه هزار نکته را پيچيدی و دست مخاطب دادی
    فقط (آنگاه که ) را پهلوی هم بنویس لیلا جان، چون مکمل هم اند

    • زنده تر باد پیرایه ی جان درودها بانو سپاس از حضور نکته سنجانه وپرمهرتان حتما ویرایش میکنم قلم جانتان ماندگار🌸❤

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1400

    🌿🌿🌿

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام خانم بهمنی

    امروزه رسیدن آذم به آدم است که انسان را جان به لب می کند.
    علت را در شعری بعدا بیان خواهم. کرد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سلام وعرض ارادت استاد گرانقدرم بزرگ اندیش زیبا نویس
      بی صبرانه منتظر شعر زیبا تون هستم گاهی رسیدن ها بیشتر بوی فراق میدهند🌸🌸🌸

  3. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . مهر بانوی فرزانه تصور می کنم
    . استاد گرانمهر یک مثنوی حرف را در کلامی
    . باز گفته اند
    . سروده عاشقانه و دلگیرانه زیبایی ست 🌸🌿🌸

    • درودها بزرگمهر سپاس از حضورتان دراین صفحه
      لطف نگاه شما زیباست🌸🌸🌸

  4. سلام
    به به زیباست

    • سلام ودرودها جناب علیخانی گرانقدر
      نه به زیبایی قلم شما سپاس که خواندید🌸🌸

  5. علی معصومی

    آذر 14, 1400

    آفرین بانو بهمنی ارجمند
    🌺👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا