🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لب دریا

(ثبت: 221274) دی 29, 1398 
لب دریا

 

لب دریا  با خودت
نشسته ای
بی آنکه
لبی داشته باشد

شراب میخوری
بی آنکه
پیمانه ای باشد

با موج ها
بالا می روی
بی آنکه
بالی باشد

با ماهی ها
از حکایت اسم مشترکشان
سخن می گویی
بی آنکه ماهی باشد

با ابر ها می گویی که
چطور آبی آسمان را
به دریا آوردند؟!
بی آنکه ابری باشد

با کشتی ها:
چند بار لنگر انداختند
و چرا فانوس دریایی
ناجی شان نمی شد
بی آنکه کشتی باشد

با انسان که
میتواند چقدر
خوب باشد
بی آنکه انسانی باشد

شاید در انتها
انتهای دریا
در یک غروب آرام
غرق شوی
بی آنکه تن ات
خیس شده باشد

محمد_حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    دی 30, 1398

    سلام و ادب

    👏👏👏👏👏👏👏شادکام باشید

    • محمد م

      دی 30, 1398

      سلام ممنون از حضور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا