🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماده خنثی

(ثبت: 249435) تیر 31, 1401 

 

دیگر گلایه ندارم
از ابرهای سیاه
در انتظار چراغ قرمز
و دیگر آزارم نمی‌دهد
بوی کانال فاضلاب خیابان آزادی
.
اسید نیستم
که به تشکیک عصمت
بر چهره‌ای که دیگر چهره نیست
خجالت شوم
باز نیستم
که بر بام هواپیمایی
که رفت…
که رفت…
که رفت…
پرواز کنم
من ماده‌ای خنثی هستم
که برای تمام شیمی‌دانان دنیا
ناشناخته است!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 31, 1401

    سلام و درود
    چه سپید پر اندوهی
    بدیع و تکان دهنده
    عالی ست
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. جمشید عزیزی

    مرداد 1, 1401

    عرض ادب واحترام
    با تشکر از خوانش و توجه شما
    به امید روزهای خوب 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا