🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخریب

(ثبت: 244401) دی 22, 1400 
تخریب

 

این بهمنی که همه جا را ویران می‌کند

سیگار من است

که از یاد تو دود می‌شود!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود، قشنگ بود یا به عبارت بهتر:
    قشنگ است.
    اگر می پسندید، شعر سروش را هم بیازمایید. 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا